Academie voor Cultuurmanagement

Doelendoelgroep


Doelgroep:

Medewerkers

Doelstelling:

Je krijgt in één dag een frisse en actuele kijk op de culturele sector. Daarnaast krijg je kijkjes achter de schermen van twee succesvolle cultureel ondernemende instellingen – met een schat aan tips & tricks voor het bouwen van een business case, het inspelen op publiek en het bouwen van een merk. 

Duur:

1 intensieve dag

Kosten:

295,-

Aantal deelnemers:

min. 8 - max. 25

 

Introductieopcultuur


Je krijgt in één dag een frisse en actuele kijk op de culturele sector. We nemen je mee in de transitie waarin de sector zich nu bevindt, welke invloed dat heeft op de organisatie en haar omgeving. En welke competenties en werkwijze er nodig zijn om in die - veranderende- omgeving te bewegen.

Daarnaast krijg je kijkjes achter de schermen van succesvol cultureel ondernemende instellingen – met een schat aan tips & tricks voor het bouwen van een business case, het inspelen op publiek en het bouwen van een merk. Samen met de andere deelnemers werk je aan korte opdrachten. 

Deze intensieve dag is geschikt voor alle medewerkers die op de hoogte willen zijn wat er speelt in een culturele organisatie: van voorlichter, hoofd personeelszaken tot beleidsmedewerker of nieuw bestuurslid.

Zeer aanbevolen voor iedereen die nieuw is in de sector!

Lees meer ...